I really want to say~~~I love festival, I love pomelo, I love BBQ during Festival,
But I don't love family gathering---why --
-There are some people I don't want to meet , I don't want to chat with~~~
I don't even want to see them~~in the rest of my life!!
I dare to say that!
why? 'cause they can't stop asking personal information~~~
Excuse me, I am not an evil person;
I just want to keep my own privacy, is that too much to ask?
--------------------------------------------------------------
God! For God's sake:
Can I just enjoy the festival without being disturbed?
--------------------------------------------------------------
其實我喜歡過節日
但是可不可以省略被依些莫名奇妙的親戚口頭騷擾阿
我跟你們那嚜熟嗎??
就算你從小看著我長大也並不代表你認識現在的我吧
可不可以不要再旁敲側擊或故意問一些有的沒的個人隱私問題ㄚ
很多時候真想吼下去~~~關你X事阿??????????
(當然表面上我沒這麼做,不過在心裡的那個我早已怒吼千萬遍了)
最討厭那些掛著~~我是關心妳阿這種字語的長輩
我想引用李家同先生的著作----<一切從基本做起>-----其中一句: 過多的關心叫做歧視!!!
哈哈
我早已過了臉皮很薄的那個青澀年紀
別想用什麼關心這種矯情的"溫柔話語"來壓我
關心這兩字用在你們嘴裡早就變調啦
還有
既然妳/你自認是我的長輩, 那好
當別人的長輩
請拿出長輩應該有的樣子
不要在中秋節這種美好節日故意對我們這種晚輩借酒裝瘋好嗎??
哪個晚輩會尊敬你這種長輩阿
--------------------------------------------------
Please do not try my patience!
人的忍耐是有限度的請妳/你放尊重點
**************************************************
From EC 心底的怒吼!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    EC 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()